Firma P.P.H.U. STOLWIS udziela na wszystkie swoje produkty 24 miesięcznej gwarancji
WARUNKI GWARANCJI:
- Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę produktu w okresie gwarancyjnym
- Niezbędne koszty transportu związane z naprawą produktu ponosi Gwarant
- W przypadku stwierdzenia braku podstaw do zgłaszania reklamacji, wszystkie koszty związane z naprawą oraz transportem produktu ponosi Nabywca
- Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dokonanie uzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego. W zgłoszeniu reklamacyjnym powinien znajdować się opis oraz zdjęcie usterki.
- Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie oraz na e-mail z załączonym opisem i zdjęciem wady produktu.
UTRATA UPRAWNIEŃ GWARANCYJNYCH NASTĘPUJE W PRZYPADKACH:
- Uszkodzeń mechanicznych
- Uszkodzeń mechanicznych stwierdzonych po odbiorze mebla przez Nabywcę. Obowiązkiem nabywcy jest dokładne obejrzenie produktu i zgłoszenie jego wad w momencie dostawy
- Użytkowania meble niezgodnie z instrukcją użytkowania
- Użytkowania mebla niezgodnie z jego przeznaczeniem
- Stwierdzenia niewłaściwego wykonywania zabiegów czyszczenia oraz konserwacji mebla
- Stwierdzenia dokonywania prób napraw lub poprawek przez osoby nieuprawnione
ZA WADY NIE SĄ UZNAWANE
- Różnice w strukturze oraz kolorystyce drewna. Drewno jest naturalnym niepowtarzalnym materiałem i jego różnice w kolorystyce oraz usłojeniu nie są uznawane za wady
- Zmiany zachodzące naturalnie w wyglądzie mebla podczas normalnej eksploatacji
- Drewno jest materiałem żywym a więc ciągle pracującym w związku z czym w wyniku zmiany wilgotności powietrza może się kurczyć lub rozszerzać w wyniku tej mogą powstać nierówności na powierzchni mebla
- Drobne pęknięcia ora odkształcenia powstałe w wyniku naturalnej pracy drewna